Herstelling en Retourneren

1. Retourneren

In geval van retourneren of herroeping volgen wij de Europese wetgeving van 14 dagen.

U kan na aankoop gebruik maken van het herroepingstermijn van 14 dagen, doch enkel bij een aankoop via onze webshop.

Er kan zonder opgave van reden een product worden geretourneerd binnen deze periode startend vanaf de ontvangstdatum van het product, op voorwaarde dat de artikelen, indien mogelijk, in originele verpakking en in goede conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil of gewijzigd zijn en dat alle labels nog op het product zitten.

Indien de goederen in perfecte originele staat, en ongeopend geretourneerd worden betalen wij u binnen de 14 dagen 70% terug van het aankoopbedrag. In andere gevallen wordt een financiële waardevermindering van 75% in rekening gebracht.

Toestellen geherprogrammeerd met illegale software of software aangemaakt door derden, doen het herroepingsrecht vervallen.

  1. Ga naar de menubalk en klik op MIJN ACCOUNT
  2. Klik vervolgens op HISTORIEK VAN BESTELLINGEN EN DETAILS
  3. Klik op de knop DETAILS van de desbetreffende bestelling
  4. Scrol naar beneden op dezelfde pagina en vink het item aan dat u wenst te retourneren
  5. Indien u meerdere stuks hiervan besteld had, wijzig dan het exacte aantal dat u wenst te retourneren
  6. In het onderstaande vak kan u eventueel een bericht toevoegen
  7. Klik op de knop 'Maak een RMA-aanvraag'
  8. Een nieuwe pagina opent, klik op 'Afdruk'
  9. Voeg deze afdruk bij de geretourneerde goederen
  10. Noteer het retournummer goed zichtbaar op de verpakking

2. Herstelling

  1. Voor elke herstelling of vervanging moet er een RMA nummer aangevraagd worden.
  2. Klik ALTSAT RMA Formulier te downloaden.
  3. Vul dit formulier in en mail dit naar info@altsat.be
  4. ALTSAT stuurt binnen de twee werkdagen uw formulier terug voorzien van een RMA nummer.
  5. Dit RMA nummer blijft 14 dagen geldig.
  6. Herstellingen die zonder RMA nummer worden opgestuurd, worden geweigerd en op kosten van de afzender teruggestuurd.
  7. Goederen dienen goed verpakt teruggestuurd, samen met een kopie van het RMA formulier.
  8. Het RMA nummer moet duidelijk op de retourdoos vermeld staan.
  9. Verzendkosten zijn ten laste van de afzender.
  10. Om in aanmerking te komen voor herstelling moet een kopie van het aankoopbewijs of factuur bijgevoegd worden.
  11. Goederen elders aangekocht vallen niet onder onze waarborgvoorwaarden.
  12. Toestellen voorzien van alternatieve software, vallen niet onder onze waarborgvoorwaarden.
  13. Programmering met originele software door onze diensten wordt aangerekend.
  14. Enkel de verkoopsvoorwaarden van ALTSAT zijn geldig.